سرمایه گذاری در پروژه های در حال ساخت

یکی از اصول یک سرمایه گذاری موفق، شناسایی درست هدف است. با شناسایی یک هدف خوب می توانید سرمایه گذاری خود را تضمین شده بدانید و مطمئن باشید به سود فراگیری در مدت زمان معینی می رسید. برای سرمایه گذاری روش های مختلفی وجود دارد و در هر صورت مهم است که پول و سرمایه خود را راکد و بلااستفاده نکنید.

یکی از این روش های پرسود سرمایه گذاری در پروژه های در حال ساخت است که نیاز به صبر و حوصله فراوانی دارد اما در عوض مزایای فراوانی را عاید شما خواهد کرد، از جمله مزایای سرمایه گذاری در پروژه های در حال ساخت این است که شما هفتاد مسیر را طی کرده اید و مانند سایر روش های سرمایه گذاری خرید ملک و بازسازی ملک کلنگی، نیازی ندارید که از صفر شروع کنید، و با دردسرهایی همچون پیدا کردن ملک مناسب و تهیه مصالح ساختمانی و غیره مواجه شوید. در این مطلب به سرمایه گذاری در پروژه های در حال ساخت و ارائه اطلاعات اولیه می پردازیم، چرا که بدیهی است برای یک سرمایه گذاری موفق بایستی با متخصصین این امر به مشاوره و کسب راهنمایی بپردازید، با ما همراه باشید.

پروژه در حال ساخت به چه پروژه ای گفته می شود؟

شاید تصور کنید معنی این اصطلاح را به خوبی متوجه می شوید و دقیقا کاربرد این گزاره را می دانید، گفتنی است که لفظ پروژه در حال ساخت برای بسیاری از پروژه های دولتی و غیردولتی و اختصاصی به کار برده می شود و افراد نمی توانند تفاوت پروژه در حال ساخت برای سرمایه گذاری را با دیگر پروژه های در حال ساخت متوجه شوند. پروژه های در حال ساخت انواع گسترده ای دارند، مثل پروژه های در حال ساخت تجاری، پروژه های در حال ساخت فرهنگی، پروژه های در حال ساخت ورزشی، پروژه های در حال ساخت عمرانی، پروژه های در حال ساخت تاسیساتی و مواردی از این دست.

شما به عنوان یک شهروند عادی نمی توانید در تمامی پروژه های در حال ساخت سرمایه گذاری کنید، چرا که بعضی از این پروژه ها مربوط به دولت هستند و تمامی سرمایه های آن پروژه توسط دولت تامین می شود. در چنین پروژه های کسب سود شخصی هدف نیست و به موارد دیگری توجه می شود. اما برخی پروژه های خاص در حال ساخت که ماهیت ورزشی یا عمرانی یا تجاری دارند، برای سرمایه گذاری اشخاص بلامانع هستند و می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

انواع پروژه های در حال ساخت برای سرمایه گذاری
انواع پروژه های در حال ساخت برای سرمایه گذاری

همان طور که در بخش قبل گفته شد، پروژه های در حال ساخت انواع متفاوتی دارند که در این قسمت تنها به آن دسته از پروژه های در حال ساختی می پردازیم که برای سرمایه گذاری بلامانع هستند. معمولا زمانی که یک پروژه استارت میخورد، صاحبان آن پروژه اهداف متفاوتی را برای پروژه در حال ساخت خود در نظر می گیرند، از جمله اهداف تجاری، اداری، مسکونی، فرهنگی، ورزشی، تفریحی و غیره. اما برخی پروژه ها نیز صرفا با یک هدف آغاز به کار می کنند کهشامل موارد زیر می باشد.

پروژه های در حال ساخت تجاری

این پروژه ها از ابتدای امر با فضایی طراحی می شوند که مناسب کسب و کارهای فروشگاهی باشند. این پروژه ها برای مشتریانی که برای بازدید و خرید به آنها مراجعه می کنند امکانات مختلفی در نظر می گیرد تا با خیال آسوده به گشت و گذار بپردازند، امکاناتی مثل پارکینگ طبقاتی، رستوران، تفریحات کودکان و غیره. با سرمایه گذاری در یک پروژه در حال ساخت می توانید در آینده با فروش سهم خود یا اجاره دادن واحدها به ثروت فراوانی دست پیدا کنید.پروژه های درحال ساخت مسکونی

معمولا شهرک های مسکونی زیادی در شهرهای مختلف ساخته می شوند و هریک از این پروژه ها دارای چندین فاز و هزاران واحد است. سازندگان این پروژه ها در زمان ساخت و ساز احداث پروژه ها با کمبود سرمایه مواجه هستند، اما برای سرمایه گذاری در این پروژه ها باید چشم انداز آینده پروژه را به خوبی بدانید و ابعاد مختلف آن را بررسی کنید تا دچار ضرر و زیان نشوید. مواردی مثل مکانی که آن پروژه در حال ساخت است و دسترسی به حمل و نقل و دیگر دسترسی ها.

پروژه های در حال ساخت اداری

امروزه موسسات مالی و غیرمالی زیادی برای ایجاد کسب و کار موفق خود سعی در ایجاد و اداره یک محیط لاکچری و متفاوت می کنند و به دنبال لوکیشن های با موقعیت خاص هستند. به همین دلیل پروژه های معدودی برای این هدف در حال ساخت هستند که با شناسایی آنها می توانید اقدام به سرمایه گذاری کنید. همین طورکنفرانس ها و همایش های زیادی در سطح ملی و بین المللی برگزار می شود و معمولا موسسات علمی نیز به دنبال محیط های مناسب اداری برای سمینارهای خود هستند که به همین جهت پروژه های در حال ساخت اداری می توانند آینده خوبی داشته باشند.

شرایط سرمایه گذاری پروژه‌های در حال ساخت

کدام شهرها برای سرمایه گذاری در پروژه های در حال ساخت مناسب هستند؟

تهران: تهران پایتخت ایران است و جمعیت بسیار زیادی دارد. معمولا تمام مناطق شهری تهران دارای ساکنینی است و هیچ منطقه ای خالی از سکنه نیست. به همین دلیل می توانید انواع پروژه های در حال ساخت تهران را شناسایی کنید و اقدام به سرمایه گذاری کنید. البته سرمایه گذاری در پروژه های در حال ساخت تهران نیاز به هوشمندی و تلاش فراوانی دارد، چرا که در سال های اخیر پروژه های متفاوتی را شاهد بوده این که با اهداف غیر مرتبطی آغاز به کار کرده اند و یا طراحی و محیط مناسبی نداشته اند، مثل ایران مال.
تبریز: تبریز یکی از شهرهای توریستی ایران است و جاذبه های فراوانی دارد، به همین دلیل ساخت و ساز انواع پروژه های تجاری و مسکونی و مخصوصا تفریحی در تبریز بسیار زیاد است و می توانید با دردسر کمتری برای سرمایه گذاری در شهر تبریز اقدام کنید. موارد موفقی از پروژه های گوناگون در این شهر دیده می شوند مثل مرکز خرید لوکس پارک لاله تبریز یا مرکز خرید ستاره باران. تنها بایستی در انتخاب موقعیت و شناسایی مالکان اصلی دقت کنید.
مشهد: یکی از بزرگ ترین شهرهای ایران مشهد است. ممکن است در سراسر دنیا به اندازه ای که مشهد را می شناسند، درباره تهران اطلاعاتی نداشته باشند و علت این امر این است که بارگاه امام هشتم در مشهد قرار دارد و این شهر وجهه زیارتی دارد. زائران زیادی برای زیارت و گشت و گذار راهی مشهد می شوند و در این میان به ساخت و ساز گسترده انواع پروژه ها در مشهد می توان امیدوار بود. چنان که پروژه های تفریحی مثل پارک آبی مشهد به خودی خود تبدیل به جاذبه گردشگری این شهر شده اند.

جمع بندی

برای سرمایه گذاری در پروژه های در حال ساخت گول تبلیغات و جو هیجانی که ایجاد می شود را نخورید. اگر پیش از سرمایه گذاری در پروژه های مختلف با مهندسین و دیگر افراد متخصص در این امر که سالها به کسب تجربه در این زمینه پرداخته اند بپردازید و مواردی مثل ویژگی های یک پروژه درحال ساخت مناسب برای سرمایه گذاری را جویا شوید، در آینده به آرامش خاطر بیشتری دست پیدا خواهید کرد. به همین دلیل می توانید در هر ساعتی با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید تا بتوانید در کوتاه ترین زمان روی یک پروژه در حال ساخت مناسب سرمایه گذاری کنید.

با هر میزان سرمایه ، با ما در سرمایه گذاران ملک مشارکت کنید،جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید👇٠٩١٢۵٩٣٢٠۵۵_٠٩١٢۴٨٣۶٩۴٨